loading...
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود

مرجع خبری پرسپولیس :من با كسي مشكل ندارم و احترام تمام بزرگان و پيشكسوتان پرسپوليس بر من واجب است. در واقع اگر اينگونه رفتار كنم وظيفه‌ام را انجام داده‌ام.

علي كريمي يك بار ديگر تأثيرگذاري‌اش را در زمين بازي نشان داد. نقش او در پيروزي پرسپوليس مقابل فجر در حافظيه شيراز غيرقابل انكار است. كاپيتان پرسپوليس غير از گل و پاس گلي كه داد بارها در كار دفاعي تيمش هم شركت كرد و هر وقت لازم بود با همبازيانش هم در زمين حرف مي‌زد.

در واقع بي‌جهت نبود كه استيلي او را به عنوان كاپيتان و ليدر تيمش معرفي كرده بود.

از بازي با فجر شروع كنيم.
بازي از اين جهت كه ما 3 امتياز خارج از خانه را به دست آورديم بسيار ارزشمند و شيرين بود اما در مجموع چنگي به دل نزد. آنها چند موقعيت داشتند و ما هم در نيمه اول چند فرصت نصف و نيمه را به دست آورديم. در نيمه دوم شرايط كمي بهتر شد و در نهايت 3 امتياز را گرفتيم.


شما قبل از بازي از ناحيه كمر مصدوم بودي؟
بله، اما خدا را شكر با درمان به موقع و تمرين‌هاي منظم خود را به شرايط بازي رساندم.


پرسپوليس باز هم گل اول را زد و برنده شد. به نظر مي‌رسد اين مسأله تأثير رواني زيادي دارد.
صد درصد، به خصوص در خانه حريف وقتي گل اول را مي‌زني چون آنها چيزي براي از دست دادن ندارند، باز مي‌شوند و حمله مي‌كنند و همين براي ما فضاي بيشتري را ايجاد مي‌كند.


ولي پرسپوليس بعد از گل عقب كشيد.
تا حدودي طبيعي بود چون نگران اين بوديم كه دوباره يك گل ساده بخوريم.


وقتي بازي يك-يك شد، تصور مي‌كرديد كه برنده بازي شويد؟
واقعيت اين است كه بعد از يك-يك شرايط سخت مي‌شود، اينقدر سخت كه شايد تمركز بازيكن را به هم بزند اما در فوتبال براي هر دقيقه‌اش بايد برنامه داشت و اميدوار بود و خدا را شكر كه اين مسأله به نفع ما تمام شد.


و در مورد گل دوم؟
ببينيد اين يك واقعيت است كه وقتي يك تيم مي‌بازد همه در آن شكست سهيم هستند و بالطبع وقتي هم برنده مي‌شود به همين شكل. من هم خوشحالم كه در دقيقه پاياني توانستم زحمت بچه‌ها را به گل تبديل كنم.


با وجود نتايج نه چندان خوب پرسپوليس تا اينجاي ليگ اما يك مسأله در تيم كاملاً به چشم مي‌آيد و آن رفاقت ميان بازيكنان است.
شما به نكته درستي اشاره كرديد. هميشه يكي از عوامل موفقيت تيم‌ها رفاقت و دوستي بوده كه خوشبختانه اين مسأله در تيم ما وجود دارد و تا زماني كه همه پشت هم باشيم و هدفمان يكي باشد نتيجه هم مي‌گيريم.


و در مورد فجر؟
به نظرم يك تيم جوان و دونده هستند كه از شرايط ميزباني‌شان به بهترين شكل استفاده مي‌كنند. يكي از دلايل پيروزي ما در اين بازي، غير از رفاقت و مسائل فني كه وجود دارد بحث تجربه بيشتر ما بود.


ظاهراً نور ورزشگاه حافظيه كم بوده است؟
بله، شايد اگر امكان برگزاري بازي حتي براي يك ساعت قبل از زمان مقرر بود، اينطوري كمتر به روشنايي ورزشگاه نياز داشتيم. به هر حال همه زحمت كشيده بودند كه بازي به بهترين شكل برگزار شود.


بعد از گل شادي عجيبي داشتي كه به نظر مي‌رسد نشأت گرفته از فشارهاي هفته‌هاي اخير بوده است.
طبيعتاً وقتي تحت فشار باشيم و به پيروزي هم برسيم از اين اتفاقات مي‌افتد. من خوشحالم اگر كمك كوچكي كردم و همان طور كه گفتم اين پيروزي حاصل زحمات همه تيم است.


طي هفته گذشته اخبار و شايعات زيادي پس از معرفي هيأت مديره و مديرعامل مطرح شد. اينكه گفته مي‌شد شما با پروين برخورد سردي داشتيد.
من با كسي مشكل ندارم و احترام تمام بزرگان و پيشكسوتان پرسپوليس بر من واجب است و در واقع اگر اينگونه رفتار كنم وظيفه‌ام را انجام داده‌ام و انتظار هم دارم حرمت‌ها ميان كوچك و بزرگ رعايت شود. تا زماني هم كه در پرسپوليس باشم به عنوان يك بازيكن وظيفه‌ام خوب تمرين كردن و با تمام توان در خدمت تيم بودن است.

و مديريت جديد؟
مطمئنم تمام اعضاي جديد هيأت مديره و مديرعامل محترم هدفشان سربلندي پرسپوليس است. من براي‌شان آرزوي موفقيت مي‌كنم و اميدوارم به عنوان يك بازيكن در رسيدن به اين هدف و در نهايت شادي دل هواداران سهيم باشم.


در بازي با فجر هم شاهد شعارهايي از روي سكوها بوديم.
هواداران بايد بدانند كه آنها مي‌توانند مشكل ما را برطرف كنند و فقط نبايد براي تماشا كردن به ورزشگاه بيايند. ما بيش از گذشته به حمايت آنها نياز داريم.


و بازي با صبا؟
اميدوارم اين پيروزي ادامه داشته باشد چرا كه ما بازي بسيار سختي را مقابل تيم جوان و با انگيزه صباباتري داريم. انتظارم از هواداران اين است كه روز جمعه ما را تنها نگذارند تا در كنار آنها دومين برد متوالي و البته شيرين را جشن بگيريم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 7740
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 3,738
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 5,387
  • بازدید ماه : 10,192
  • بازدید سال : 110,287
  • بازدید کلی : 1,249,182
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید آهنگ جدید برای دانلود دانلود آهنگ بندری