loading...
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود

مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان جوان و ملی‌پوش پرسپولیس مثل سایر همبازیانش از نظر روحی شرایط خوبی ندارد. عدم کسب پیروزی پس از گذشت ۳ هفته از لیگ یازدهم و فشارهای مضاعفی که طی چند دیدار اخیر از روی سکوها به آنها اعمال شده، دلیل اصلی این موضوع است.

با علیرضا حقیقی گفت‌وگویی را در همین زمینه انجام دادیم. در حالی که علیرضا چندان رغبتی به انجام مصاحبه نداشت.

*چه خبر؟

خبرها که دست شماست و می‌دانید اوضاع چندان مناسب نیست.

*از چه لحاظ؟

از همه لحاظ. به هر حال ما به شدت تحت فشار هستیم و همین مسئله بچه‌ها را از نظر روحی تحت تأثیر قرار خواهد داد

*چطور می‌شود از این فشار خارج شد

یک برد. با یک برد همه چیز درست می‌شود.


* با رضا نورمحمدی که صحبت می‌کردیم می‌گفت: اگر پرسپولیس یکی دو برد می‌آورد، روی روال پیروزی می‌افتاد و آن قدر می‌برد که همه خسته شوند.

من هم موافقم. چون ما تیم خیلی خوبی داریم در هر پست چند بازیکن خوب و آماده داریم. حمیدخان هم واقعاً زحمت می‌کشد. من خودم شاهدم که در تمرینات پا به پای ما می‌دود و نقاط قوت و ضعفمان را گوشزد می‌کند. وقتی فیلم بازی حریفان را آنالیز می‌کنیم دقیقاً مشخص است که او چندین و چند ساعت وقت گذاشته و تیم ما و حریف را آنالیز کرده. این مسائل کاملاً شخصی است. یادم می‌آید روز بعد از بازی با ملوان، حمیدخان جلسه گذاشت و بازی را آنالیز کرد. مشخص بود که چندین ساعت وقت گذاشته. بازی ما ساعت ۳۰/۱۲ شب تمام شد و ما ساعت ۱۰ صبح تمرین ریکاوری داشتیم. این مسئله نشان می‌داد که او شب را نخوابیده تا با دیدن بازی برای ما حرف داشته باشد.

این مسئله نشان می‌دهد که حمیدخان زحمت می‌کشد. ما هم در تمرینات کم نمی‌گذاریم.


*پس چرا نتایج، نتایج خوبی نیست؟

خوب باید کمی صبر کرد. مگر می‌شود تیمی که زحمت می‌کشد جواب زحماتش را نگیرد. باید کمی صبر کرد و صبور بود.


*اما برخی از هواداران نشان دادند که چندان صبور نیستند؟

من به هواداران پرسپولیس حق می‌دهم. آنها در هیچ‌کدام از این ۳ مسابقه ما را تنها نگذاشتند. اما توقع ما هم این است که اجازه بدهند برای رسیدن به اهدافمان و پیاده کردن آن چه که از سوی نیمکت به ما توصیه شده تمرکز داشته باشیم. بدون تمرکز که نمی‌شود کاری کرد. این حق طبیعی هر بازیکنی است که پاس اشتباه بدهد، شوت اشتباه بزند یا کلاً اشتباه کند. در تمام تیم‌های دنیا هم این موضوع هست. اما مگر می‌شود با یک پاس اشتباه کل سکوها فریاد بزند و بازیکن رابی غیرت بخواند؟ شخص دیگری را تشویق کنند و به نیمکت پرسپولیس بد و بیراه بگویند؟ باور کنید در این شرایط ما که هیچی، مسی و رونالدو هم نمی‌توانند یک بغل پا به توپ‌ بزنند.

*حالا بازی بعدی را چطور می‌بینی؟

مس سرچشمه هم در ۳ هفته اول نتایج خوبی نگرفته و قطعاً سعی می‌کند در این بازی خانگی جبران مافات کند. از این رو من معتقدم بازی سختی در پیش داریم.

*قرار است تو بازی کنی یا میثاق؟

چه فرقی می‌کند؟ من و میثاق نداریم. هر کس که بازی می‌کند امیدوارم کل تیم خوب بازی کند تا اولین ۳ امتیاز را بگیریم.

*به نظر می‌رسد بر خلاف برخی پیش‌داوری‌ها ارتباط خوبی بین تو و میثاق حکمفرماست. تو در ابتدای مسابقه سمت او رفتی و میثاق را در آغوش گرفتی، میثاق هم بعد از مسابقه در حالی که ناراحت به نظر می‌رسیدی تا رختکن تو را مشایعت کرد.

بله همین‌طور است. به هر حال این پیش‌داوری‌ها و شایعه‌ها همیشه حول و حوش پرسپولیس وجود دارد، اما ما که بازیکنان حرفه‌ای و باتجربه‌ای هستیم نباید بگذاریم این شایعات که تماماً برای ضربه زدن به پرسپولیس است در تیم رخنه کند و همان‌طور که گفتم من و میثاق مشکلی با هم نداریم.

*اما تو در آخرین مصاحبه‌ات گفته بودی دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس هستی و خواهی ماند

خب!


*خب یعنی این که خیلی‌ها گمان کردند از این جملاتت منظوری داری…!

ببین من آدم رک‌و راستی هستم و با هیچ‌کس تعارف ندارم. آدمی نیستم که بخواهم با گوشه و کنایه حرف بزنم. این جملات من اصلاً متوجه میثاق نبود. بارها گفتم و باز هم می‌گویم که میثاق بزرگتر از من است و احترامش واجب. به خدا قسم که از او چیز یاد می‌گیرم هم فنی و هم اخلاقی. پس بهتر است دنبال چیزی در رابطه من و میثاق نگردند که وقت تلف کردن است. چون چیزی گیرشان نمی‌آید.


*… و حرف پایانی؟

امیدوارم هواداران بیشتر صبوری کنند و دلشان برای پرسپولیس بتپد نه افراد. پرسپولیس بزرگتر از همه است آرزو می‌کنم که در کرمان به پیروزی برسیم تا از این وضعیت خارج شویم. من هم اگر در زمین باشم که تمام تلاشم را برای موفقیت و کسب اولین پیروزی به کار می‌گیرم. اگر هم نباشم که تمام بچه‌ها، به خصوص میثاق را مثل یک هوادار واقعی پرسپولیس تشویق می‌کنم تا به حق ۵ تن با اولین پیروزی، از شرایط فعلی خارج شویم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 7740
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 1,140
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 2,789
  • بازدید ماه : 7,594
  • بازدید سال : 107,689
  • بازدید کلی : 1,246,584
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید آهنگ جدید برای دانلود دانلود آهنگ بندری