loading...
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت های حبیب کاشانی در کنفرانس خبری این باشگاه واکنش نشان داد.

علیدایی در واکنش به اینکه حبیب کاشانی در نشست خبری باشگاه پرسپولیس مدعی شدنامه او به منظور عدم همکاری با باشگاه پرسپولیس بود، گفت: ول بايد بهآقايان بگويم اصلا و ابدا دوست ندارم برخي آقايان در نشست مطبوعاتي خوداسم من را بياورند. اين يادشان باشد. من نگفتم نمي آيم، مردم همه چيز رامي دانند.

وی افزود: من گفتم فقط با هيئت مديره ومديرعامل قانوني كار مي كنم. شايد آقايان خيال كرده اند مدير عامل قانونيپرسپوليس هستند. من به احترام هواداران پرسپوليس و آرامش اين تيم نميخواهم درباره حرف هاي ديگري كه مطرح شده حرف بزنم. اين چند كلامم هم فقطبراي روشن شدن اذهان عمومي بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 7740
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 3,573
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 5,222
  • بازدید ماه : 10,027
  • بازدید سال : 110,122
  • بازدید کلی : 1,249,017
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید آهنگ جدید برای دانلود دانلود آهنگ بندری