loading...
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود

مرجع خبری پرسپولیس : قبل از بازي با مالديو خبر رسيد كه مهرداد اولادي به خاطر مصدوميت نمي‌تواند بازي كند اما در جريان بازي روي نيمكت بود.

به همين بهانه براي آگاهي از آخرين وضعيت اين بازيكن گفت‌وگويي با او انجام شد كه به اين شرح است:


قبل از بازي خبر رسيد كه مصدومي اما روي نيمكت بودي؟‌
من مصدوم هستم اما كرش گفت بايد روي نيمكت باشي كه من هم به احترام او آمدم و نشستم.


الان بابت اين مصدوميت درچه شرايطي هستي؟‌
كتف دست راستم درد مي‌كند. دو روز قبل از بازي با مالديو در جريان تمرين زيرپايم خالي شد و با كتف به زمين خوردم كه همين باعث كوفتگي شديد دستم شد. خوشبختانه زياد جدي نيست و به گفته پزشك تيم با فيزيوتراپي و استراحت مي‌توانم اين مساله را برطرف كنم.


به بازي برگشت با مالديو مي‌رسي؟‌
نه، متاسفانه اين بازي را هم از دست دادم كه بدشانسي من است. 35 روز در اردو بودم و با نزديك شدن به زمان بازي اصلي گرفتار اين مصدوميت شدم.

اكثر بازيكنان از ناحيه پا مصدوم مي‌شوند اما تو گرفتار كتف شده‌اي؟‌
براي اين‌كه من محكم تمرين كرده و بازي مي‌كنم. در جريان درگيري‌ با مدافعان فشار زيادي به كتف‌هايم مي‌آيد و قبلا هم كتف چپم دچار مشكل شده بود.

حواست بود كه هواداران با شنيدن نام مالديو منتظر تكرار آن نتيجه پرگل 17 گله بودند؟‌
البته ما مي‌توانستيم در اين بازي گل‌هاي بيشتري زده و بازهم مالديو را دو رقمي كنيم. متاسفانه در بعضي صحنه‌ها بي‌دقتي بود اما با اين حال مهم برد تيم بود كه با چهارگل به دست آمد. اين شروع خوبي براي مسير جام جهاني است.


نظر تو درباره مالديو چيست؟
14 سال پيش 17 گل به مالديو زديم چون ناشناخته و در سطح فوتبال ما نبود. در اين سال‌ها اكثر تيم‌هاي آسيايي با يك برنامه‌ريزي دراز مدت و كار با تيم‌هاي پايه خود را به سطح قابل قبولي رساندند اما ما برنامه‌ريزي پايه‌اي و درازمدت نداشتيم به همين خاطر هم‌سطح ديگران پيشرفت نكرده‌ايم. شما نتيجه تيم‌هاي پايه امارات را در سطح آسيا و مقام‌هاي بالاي آنها را ببينيد كه آينده‌ساز فوتبال بزرگسال خود هستند.

ايران يك زماني قدرت اول آسيا بود. الان فكر مي‌كني در چه رده‌اي هستيم؟
الان بعد از كره و ژاپن و عربستان و جديدا با اضافه شدن استراليا به آسيا رتبه پايين‌تري از اين‌ها در سطح قاره داريم. آنها با دعوت از مربيان حرفه‌اي و كار و زحمت بسيار به درجه بالايي از كيفيت رسيدند. ما هم بايد نگاهمان به آينده حرفه‌اي باشد و روي پايه‌ها برنامه‌ريزي كنيم تا جايگاه خوبي كسب كنيم. كره و ژاپن برنامه‌ريزي خوبي داشتند و ما هم بايد همان مسير را برويم.

چرا تيم ملي از پايه‌ها تغذيه نشده و از رده پايين بازيكن نمي‌گيرد؟‌
اين كار را بايد چندسال پيش توجه و برنامه‌ريزي مي‌كرديم. الان تيم‌هاي نوجوانان، جوانان و اميدهاي ما به راحتي حذف مي‌شوند در حالي كه خود من از اين تيم‌ها به تيم ملي رسيدم. اگر پايه قوي باشد مي‌توانيم به آينده تيم ملي اميدوار باشيم.

اما فوتبال دوستان ايراني صبر و حوصله لازم را ندارند تا اين برنامه‌ها به نتيجه برسد؟
بله، به مردم حق مي‌دهم. الان صبرشان كم شده منتهي بايد به كرش فرصت داد تا برنامه‌هايش را براي بازسازي فوتبال ايران و تيم ملي اجرا كند.

حواست هست كه كرش در كنفرانس گفته آنهايي كه صبر ندارند بروند بازار پسته بخرند آيا اين راه‌حل مناسبي براي هواداران تيم ملي است؟
من كه نمي‌گويم پسته بخرند احتمالا منظور كرش هم بالا رفتن صبر فوتبال‌دوستان بوده است.

با حضور جواد كاظميان ترافيك شديدي در خط حمله پرسپوليس ايجاد شد؟
ابتدا بايد بازگشت دوست صميمي‌ام را به پرسپوليس تبريك بگويم. ما خاطرات خوبي در پرسپوليس داشتيم و دنبال تكرار آن هستيم. قبول دارم با حضور هفت، هشت فوروارد ترافيك شده اما در تاكتيك سه فوروارده مربيان با توجه به نيازهاي تيم بازيكن جذب كردند و مي‌دانند چگونه از نيروهايشان استفاده كنند. پرسپوليس امسال در سه جبهه ليگ برتر، جام‌حذفي و آسيا بازي دارد و مطمئنم به همه بازي‌ مي‌رسد.

به فاصله دو، سه روز بعد از برگشت بايد با پرسپوليس در مصاف با ملوان اولين بازي ليگ را برگزار كنيد آيا شما ملي‌پوشان مي‌توانيد در اين فرصت كوتاه با ساير بازيكنان هماهنگ شويد؟
نظر شما را قبول دارم. من تنها يك جلسه در فاصله استراحت تيم ملي با پرسپوليس تمرين كردم كه در حد يك سلام و عليك با ساير بازيكنان بود و از لحاظ هماهنگي ملي‌پوشان با ساير بازيكنان فاصله دارند كه بايد در اين فرصت سه‌روزه هماهنگ شويم. شايد در هفته اول از سايرين عقب باشيم اما ملي‌پوشان پرسپوليس اين پتانسيل را دارند خيلي سريع خود را با تيم وفق بدهند.

جاي تو در بازي با مالديو خالي بود.
روي نيمكت آرام و قرار نداشتم و خيلي حرص خوردم. مطمئنا اگر در بازي بودم مي‌توانستم گلزني كنم.


بعد از اين مصدوميت صحبت خاصي با كرش داشتي؟
صحبت شخصي نداشتم اما به طور حتم وقتي به تيم ملي دعوتم كرده و هنوز جزو اردونشينان هستم حتما به من اعتقاد دارد. ماندن يا نماندن من و بازي كردن و نكردنم با نظر اوست و من هم با تمام وجود در خدمت تيم ملي هستم.

اولين بازي پرسپوليس برابر ملوان است تيمي كه دو سال در آن حضور داشتي.
صددرصد به كادر فني براي اين بازي با شناختي كه از ملوان دارم كمك مي‌كنم. من خاطرات خوبي با مردم انزلي دارم اما با اين حال اگر در تركيب باشم با تمام وجودم براي پرسپوليس بازي خواهم كرد همانطور كه زمان حضورم در ملوان با تمام وجود برابر پرسپوليس بازي كردم.

اگر بازي كرده و گل بزني پشتك مي‌زني؟
اگر بازي كنم حتما سعي مي‌كنم در جهت پيروزي پرسپوليس گل بزنم اما به احترام مردم انزلي كار خاصي نكنم.

در بازي با مالديو اگر بودي و گل مي‌زدي اين كار را مي‌كردي؟
صددرصد اگر بودم و گل مي‌زدم اين كار را مي‌كردم چون هواداران هميشه حق دارند شاد باشند. شايد اين كار را در بازي‌هاي بعدي تيم ملي انجام دهم.

يك شايعه ديگر اين است كه نه‌تنها به بازي برگشت شايد به بازي با ملوان هم به خاطر اين مصدوميت نرسي؟
تمام تلاشم را مي‌كنم تا برسم. من مي‌خواهم براي موفقيت پرسپوليس از همان هفته اول بازي كنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 7740
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 2,561
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 4,210
  • بازدید ماه : 9,015
  • بازدید سال : 109,110
  • بازدید کلی : 1,248,005
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید آهنگ جدید برای دانلود دانلود آهنگ بندری