loading...
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود

مرجعخبری پرسپولیس : بازيكن جديد پرسپوليس پس از ثبت قراردادش گفت: از تيم‌هايمختلفي پيشنهاد داشتم، اما به خاطر پرسپوليس صبر كردم و خدا جواب صبرم راداد.

جوادكاظميان در حالي كه چند دقيقه‌اي بيشتر به پايان مهلت فصل نقل و انتقالاتباقي‌نمانده بود، شب گذشته در هيات فوتبال استان تهران حاضر شد و باپرسپوليس قرارداد بست.


اوپس از ثبت قراردادش اظهار كرد: فكر مي‌كنم كه خواست خدا بود تا بهپرسپوليس بياييم. چند پيشنهاد از تيم‌هاي مختلف داشتم كه يكي، دو پيشنهادرا به خاطر پرسپوليس رد كردم و براي اين تيم صبر كردم. در نهايت خدا دردو، سه ساعت آخر فصل نقل و انتقالات جواب صبر من را داد و با من تماسگرفتند كه بياييم و با پرسپوليس قرارداد ببندم، در حالي كه قرار بود بهاهواز بروم تا با فولاد خوزستان قرارداد ببندم.


ويادامه داد: روزنامه‌ها مي‌نوشتند كه كاظميان پيشنهادي ندارد، در صورتي كهاين طور نبود. اهل بازارگرمي نبوده‌ام و خدا به من كمك كرد و نان نيتم راخوردم.


كاظميانبيان كرد: اميدوارم پس از پنج سال دوري از پرسپوليس بتوانم مهره خوبي براياين تيم باشم. در پرسپوليس كار سختي دارم، چون فورواردهاي زيادي مخصوصا درپست من حضور دارند، اما تلاش مي‌كنم كه موفق باشم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 7740
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 3,179
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 4,828
  • بازدید ماه : 9,633
  • بازدید سال : 109,728
  • بازدید کلی : 1,248,623
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید آهنگ جدید برای دانلود دانلود آهنگ بندری